Ahad, 31 Julai 2011

DULU LAIN, SEKARANG LAIN:'(

Aku mempunyai sebuah family yg besar .
Aku mempunyai sepasang ibubapa saling cinta mencintai yg tak akan pernah putus akan hubungan mereka dan aku pun tak nak benda ni terjadi dkt ibubapa aku , cuma ALLAH saja yg boleh menentukan perhubungan mereka .
And aku mempunyai 8 org adik beradik termasuk aku .
3 lelaki and 5 perempuan .
Yg sulung abg aku 25 tahun , now dia keja dkt KL and aku pun tak berapa tau dia keja apa .
second kakak aku 23 tahun , dia skrg keja dkt kota damansara sama dgn ibubapa aku .
third kakak jugak 21 tahun , dia skrg sambung belajar dkt politeknik PD .
Fourth abg aku 20 tahun , skrg dia masuk askar .
Fifth kakak aku lagi 18 tahun , dia skrg sambung belajar dkt politeknik dkt p.pinang .
Sixth adalah aku , now aku still student form 5 and akan ambil ujian SPM .
Seventh adik permpuan aku 15 tahun , dia ambil ujian PMR .
Eighth adik lelaki aku 12 tahun , dia pulak ambil ujian UPSR .
Now semua dah besar , mcm sekelip mata je semua ni .
Drpd ada 10 jd 6 je yg duduk dekat ruma skrg .
Ayah aku , mak aku , kakak aku , aku and adik aku dua org tu .
Teringat time kecik dulu .
Kalau dulu kecik kecik semua ada .
Kalau buat something tu , mesti buat samasama .
Tp bila semua dh besar , semua buat haluan masingmasing .
Dah tak mcm dulu lg dah .
Balik raya pun tak tentu semua balik . Hurmm~
Nanti bila semua dah takde dekat ruma nanti , tinggal umi dgn walid je lah .
Rasa nak menangis je bila teringat masa kecik kecik dulu berbanding dgn skrg .
Mcm nak je undur masa jd kecik balik .
Tp tu cuma KHAYALAN je .
Hurmm~ Aku pun jgn nak berangan sgt lah kan , haha !
So aku kena terus hidup seperti biasa dan mendoakan bahawa FAMILY aku akan dpt bersatu dan hidup bahagia selama lama lama nya .